Kérem senki ne harapja le a fejem, de én elaludtam rajta…:$

DE! nem azért, mert rossz a vers, mielőtt még a Tanár nő meglincseltetne :D . Szóval, mikor meg kellett tanulni, akkor a vers ritmikája úgy megragadta a gondolataimat, hogy úgy elmélyültem, hogy álomba szenderültem :$ J . Bár nekem talán egy kicsit túl dallamos is. Igaz és minden elismerésem, hogy egy idegen nyelvű verset ilyen fantáziával fordítson le valaki nagyon nagy munka és tehetség. Szóval, ha nem is lesz a kedvenc rövid versem, akkor is le a kalappal  :p . És csak azt tudom mondani, hogy ízlések és pofonok mindig is lesznek. J

Jah! megmondom őszintén, hogy valami párizsi lágy, könnyed, szerelmes hangulatot vártam…:$

A bejegyzés trackback címe:

https://redds.blog.hu/api/trackback/id/tr911628442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betti&b52 2009.12.28. 19:50:36

ez de gáz....már bocsi de ...vicces...XD
de amugy megértem, télleg a ritmikával van itt baj=)
süti beállítások módosítása